onsdag 7 september 2011

It´s blog time!

Efter 2 års av "blogguppehåll" är det dags igen. Hillevan hoppar in i bloggvärlden ännu en gång! Hillevan.blogg.se är ett minne blott. Nu hittar ni mig här på hillevan.blogspot.com. Nytt och fresht med andra ord.

Med tanke på att en ny långresa är på G är det inte mer än rätt att starta igång en blogg. Den 28e september bär det av mot destination Singapore! Men innan dess får ni följa med mig på lite mindre äventyr. :)

Akkurat nå befinner jag mig @Victors place i Oslo. Killen jobbar natt, och här sitter jag i min ensamhet. Ett ypperligt tillfälle att bara ta det lugnt, återhämta mig från introduktionsveckan och ladda inför en dag med longboardåkning i Göteborg. Ingenting att klaga på direkt.



            Avslutar med en bild på mig och Hugin som var Toastmasters på nollornas fullsittning. SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar