tisdag 13 september 2011

Destination Jönköping and the new apartment

Lazy days hemma i VMO har börjat gå mot sitt slut. Livet som en "hemlös" student är också ett avslutat kapitel. Imorgon är det nämligen dags att hämta nycklarna till den nya lyan i Jönköping! Inflyttningdags och hela kitet. Imorgon är även den dagen då jag officiellt blir pank. Resterande summan efter handpenningen ska in. Kommer med andra ord att leva på nudlar fram till avfärd (iofs kommer nudelkonsumsionen fortsätta ända fram till NZ). Lika bra att vänja sig då och hoppas att detta är en lönsam investering!

Count down: 15 dagar kvar till avresa
Men först:
Jönköping: Inflyttning i den nya lyan, longboardåkning med Oskis
Värnamo: Fira mamma 50 år
Stockholm: Häng med Peugeot Longboard Crew
Jönköping: inflyttningsfest/hejdå party (frågan är när?!)
Lund/Malmö: Göra Skåne osäkert

+ en massa plugg! Och för er som undrar så har jag INTE hoppat av min utbildning eller tagit studieuppehåll. Utan jag har råkat läsa in 2 kurser redan och ligger lite före. Kommer dessutom läsa två distanskurser under resan gång för skojs skull (och bidragets skull också såklart). E-buisness and E-logistics och Supply chain management är de två kurserna jag kommer att läsa, vilka är sjukt intressanta! Har bytt ut några mindre intressanta kurser i mitt program till några enligt mig är mer givande. Det bästa är att jag kommer att erhålla samma examen trots ändringarna :)

Fick ett filmklipp av min kusin Jenny. Har suttit lite med movie maker som inte är min starkaste sida. Men roligt var det och här är resultatet!
http://youtu.be/9ngZUt8OUTw

Här är även lite bilder som min kusin Jenny tog igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar