onsdag 28 september 2011

First stop: Malmö & Lund

Let the journey begin! Min tredje långresa har börjat nå sin startpunkt. Nu har jag lämnat de småländska skogarna och tagit mig söderut. Skåneland. Spenderade eftermiddagen i Malmö och kvällen i Lund med trevliga prickar. I morgon far jag till grannlandet Danmark och Kastrup för att hoppa på 16- timmarsflyget till Singapore (mellanlandning i Turkiet). När jag har landat i Singapore tar jag sedan direkt ett flyg till Indonesiens huvudstad Jakarta.Vad och hur jag ska göra de följande 3 dagarna där innan jag möter upp min surfkompis för att åka till West Javas surfmecka är ganska oklart än så länge, men sånt löser alltid sig! Det är så jag jobbar när jag reser. Spontanitet styr lite.


Här är lite bilder från dagens sightseeing i Malmö:

 
Jag är taggad. Det här kommer att bli en fantastiskt rolig resa där jag kommer att få surfa och besöka så sjukt fina länder. Är ni redo?! Let the adventure begin!!!!!!!!!!!!!!

Live it, live life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar