torsdag 6 september 2012

The blog is back on track...again..

Hej bloggen! Long time no see! Nu när den svenska hösten börjar smyga sig på, så kommer även denna blogg att återuppstå, igen. Nya fina äventyr väntas. Om exakt en vecka beger jag mig mot England för att spendera en utbytestermin på Bournemouth University, i den härliga staden Bournemouth. Spontanare, tidsoptimist med dålig framförhållning som jag är har inget boende fixats än. Men det löser sig. Råkar det vara så att någon av alla läsare råkar veta ett centralt boende längst stranden, let me know!

Annars? Resa, surf, longboard? Under de senaste månaderna har jag hållt mig inom Europa. Gjorde en resa till England och en resa till La France, Hossegor/seignosse (kommer ett separat reseinlägg om det någon gång) så att jag fick surfa av mig. Har åkt mycket longboard! Anordnade ett mycket lyckat longboardevent för tjejer i somras. https://vimeo.com/46758325 , kolla in!

Övrigt annars? Tog körkort på två veckor. Ganska sjukt att man kan ge en tjej med mindre än 20 timmars körvana körkort. (att jag snackade longboard och surf med uppkörningsläraren under hela uppkörningen kanske var en bidragen orsak också?). Jag känner även att jag är inne på rätt spår. Utbildningen, valen jag gjort och hela min livsitutaion just nu känns så himla rätt. Strävan efter att leva ett riktfyllt liv blir bara stärkare och stärkare. NÖJD och en JÄKLA glad tjej helt enkelt.

På väg till S-town nu, för att ha möte med studievägledaren och min coola mentor. Ska även avsluta en två veckors inspark. Ska bli kul!

Över and ut.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar