söndag 26 februari 2012

Longboard 2012

Hej bloggläsare! Med tanke på att min blogg största delen handlar om resa, surfing och longboard har det dessvärre inte blivit så många inlägg på sistone.... Tja, det på grund av att det varit en bristvara i mitt liv den senaste månaden helt enkelt. Men så snart gatorna är grusfria blir det andra bollar. Longboard 2012 ska bli episkt! Våren kommer även att bjuda på en tripp till England och Polen. En eventuell resa till Hong Kong är i planeringsfas. Med andra ord kommer bloggen att blomma ut så småningom. :) Ska även försöka ta mig ut till kusten och surfa i det svenska kalla vattnet vilket kommer bli en stor utmaning för mig. Brrrr

Annars då?
Just nu har jag 4 dagar på mig att plugga in en hel kurs. Jag insåg på att jag kunde tentera av internationell handelsrätt på fredag. Så det ska jag göra! Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar